1. Czy jest możliwość odbioru osobistego?

Tak, po odbiór osobisty zapraszamy na adres : Kraków, ul. Nad Serafą 49.

2. W jakim czasie realizowane są zamówienia?

Po otrzymaniu informacji o zamówieniu staramy się jak najszybciej dostarczyć towar do kupującego. Zazwyczaj jest to czas 1-2 dni roboczych. Jeżeli jednak okaże się że przedmiotu nie ma na stanie to trzeba się liczyć z dodatkowym opóźnieniem( zazwyczaj kolejne 1-2 dni robocze). W wypadku zamówień specjalnych czas dostawy jest określany indywidualnie.

3. Przedmiot dotarł do mnie uszkodzony, co zrobić?

Po otrzymaniu paczki najlepiej od razu sprawdzić czy towar nie jest uszkodzony przy kurierze. W momencie zauważenia nieprawidłowości prosimy o wykonanie wyraźnych zdjęć i kontakt telefoniczny lub mailowy.

4. Kilka przedmiotów jest bardzo podobnych i nie wiem który wybrać/czy będą pasować.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt poprzez livechat na stronie, e-mail lub telefon. Zawsze chętnie udzielimy rady co do wyboru sprzętu.